بازاریابی بین الملل

مهم ­ترین و اولین قدم در صادرات، بازاریابی بین­ المللی است. بازاریابی بین ­المللی به شرکت ­ها کمک می­کند با آگاهی کامل وارد بازار هدف شوند. GTG در قواعد و اصول بازاریابی بین ­المللی تخصص دارد و با ایجاد ارتباط، شناسایی و مذاکره با مشتریان، در صادرات کالا همراه شما خواهد بود.

هدف GTG کمک به بازرگانان و ایجاد تجارت جهانی و افزایش صادرات، در جهت ارتقای سطح اقتصادی کشور است.

راه ­های ورود به بازارهای جهانی که کارشناسان GTG از آن بهره می برند:

  • استفاده از زیرساخت ­های دفاتر و نمایندگی­ های خارجی
  • استفاده از اطلاعات بازارهای رسمی
  • مذاکره با خریداران
  • شرکت در نمایشگاه ­های بین المللی
  • استعلام از مراکز و موسسات بین­ المللی
  • شناسایی کالاهای مشابه و کیفیت و قیمت آن­ها در سطح جهانی
  • معرفی کالا با استفاده از روش­ های تبلیغاتی
  • تهیه لیست مشتریان بالقوه از وبسایت­ های مرجع
  • ارتباط با اتاق بازرگانی، سفارت­ خانه و…
  • شناخت تفاوت­ های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی کشورهای مختلف